Élménygyűjtögető

Egy új kezdet

2020. július 28. - Beate

Sziasztok!

Mint észrevehettétek, a bejegyzések eltűntek az oldalról (2 kivételével).

Ennek az oka az, hogy a régóta esedékes költözés mellett döntöttem, amit részben az Index-es botrány is befolyásolt. 

 

Nem, nem fogom abbahagyni az Élménygyűjtögetőt a történtek miatt. Eszem ágában sincs. Viszont úgy érzem, hogy ideje tovább lépni.

Szerettem ide írni, szerettem itt blogolni, de egy ideje már úgy éreztem, hogy kezdi kinőni magát az Élménygyűjtögető az egyszerű blogból, és ideje komoly(abban) csinálni.

Az új honlap elérhető:

http://elmenygyujtogeto.hu/

 

A bejegyzések már átkerültek, de a következő napokban/hetekben még biztosan lesznek változások, szépítgetések, és egyebek, ezért a türelmeteket kérem.

Remélem, hogy ott is követni fogtok engem, illetve Facebook-on és Instagram-on továbbra is folyamatosan kerülnek fel tartalmak. 

Viszlát, blog.hu

Bea

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenygyujtogeto.blog.hu/api/trackback/id/tr6916080708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása