Élménygyűjtögető

Élménygyűjtögető

2019. november 06. - Beate

Számomra ez egy szerelemprojekt.

Terápia.

Önkifejezés.

 

A blog célja az érzékenyítés, a fogyatékos emberek megismertetése az emberekkel, hogy ne szüljön ez a téma kínos csendeket, és hogy merjünk segíteni a másiknak, egymásnak.

Sokszor a saját példáimon keresztül mutatom be, hogy milyen is nekem hogy mozgássérült vagyok, például utazásokon keresztül. 

Nem szeretném, hogy csak száraz adatokkal és hírekkel szolgáljak a közösségből, az nem én lennék, és nem is ismerne meg vele senki engem, legfeljebb a betegségeim.

Sokáig nem tudtam, hogyan is írhatnék erről úgy, hogy az jó legyen, és az emberek számára érdekes legyen, de azt hiszem, megtaláltam a módját annak, hogyan írjak magamról és a helyzetemről úgy, hogy nekem is kellemes legyen, és mások is tanuljanak belőle.

Mivel imádok utazni, és új helyeket megismerni, a bejegyzések egy része ezekről a tapasztalatokról fog szólni. Hiszen az emberek között járva látszik meg igazán, hogy hogyan is viszonyulnak hozzánk. Az internet erre kevés, el lehet bújni. 

Remélem, hogy idővel az Élménygyűjtögető egy közösségé nő, és remek beszélgetések születnek a témákban.

 

Tartsatok velem!

Bea

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenygyujtogeto.blog.hu/api/trackback/id/tr1815292152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása